Dętki motocyklowe, mousse, tubliss
( ilość produktów: 10 )Dętka 19" gr 1,3 mm (tr4 wentyl prosty) 2.75 / 3.00 - 19 - 68-026 / OG1267 / BXOG1267
20,30 zł brutto/1szt.
Dętka 19" TIRE TECH gr 1,3 mm (tr4 wentyl prosty) 2.00-19 2.25-19 - 68-019 / OG1266
17,80 zł brutto/1szt.
Dętki motocyklowe, mousse, tubliss - Jakie wybrać ?
Jest wiele wątpliwości przed zakupem. Najpierw należy zadać sobie pytanie do jakiego typu pojazdu potrzebujemy części . Ze względu na zastosowanie rozróżniamy kilka typów dętek motocyklowych oraz mousse. Postaramy się przybliżyć na co zwrócić uwagę aby części były dobrane odpowiednio.
- Dętki. Dostępne na rynku są dętki od 1 do 4,5 mm grubości. W ofercie posiadamy dętki do quadów, cross, motocykli oraz skuterów. Dętki do motocykli szosowych oraz skuterów - dętki o grubości 1-2,5 mm z wentylami prostymi oraz pod kątem 90 stopni. Dętki do motocykli off road (cross, enduro) - dostępne na rynku o grubościach od 3 do 4,5 mm. Bardzo grube, odporne. Pozwalają na obniżenie ciśnienia aby zwiększyć trakcję tylnego koła (ale wszystko w rozsądku i do większych wyczynów polecamy systemu tubliss lub mousse) . Wentyle proste. Dętki do quadów /atv - Najczęściej stosowane w chińskich quadach oraz w atv gdzie felgi są dość zniszczone (przepuszczają). Dostępne na rynku dętki o grubościach od 1,5 do 2,5 mm. Stosowane wentyle proste oraz pod kątem 90 stopni.
- Mouse. W dużym uproszczeniu pianka w formie napompowanej dętki o określonym ciśnieniu. Niektórzy producenci posiadają wyjmowane elementy regulujące twardość "ciśnienie" w oponie. Zaletą moussa jest bezobsługowa jazda oraz nie ma możliwości złapania tzw flaka. Oczywiście mousse nie są dożywotnie.
- Tubliss . Systemy do motocykli off road (cross,enduro). Zestaw ten zastępuje dętkę motocyklową i pozwala stworzyć z felgi szprychowej bezdętkową. System tubliss umożliwia również zmniejszenie ciśnienia w oponie bez obaw dobicia felgi. Ciśnienia rzędu 0,2 Bar nie są problemem. Zastosowanie systemu tubliss w motocyklach cross i enduro. Dostępne w rozmiarach felg 21,19,18. Idealnie sprawdza się w pojazdach enduro do jazd typu hard enduro gdzie zmaksymalizowanie trakcji jest niezbędne. Na rynku są również podobne systemy.